1 December

 
Hej bästa läsare!
Shit vad tiden går fort, det är redan december och bara 23 dagar kvar till julafton! Hoppas eran lördag har varit bra, det har min! Har varit på dawes dansuppvisning hela långa dagen. Redan klockan 9 imorse var jag där, vi hade genrep på morgonen som började klockan 10. Som vanligt jätte kul och så! Imorgon är det först show på dagen och sen en show på kvällen, så hela dagen kommer att spenderas på storsjöteatern. Just nu sitter jag och velar på vilken grupp jag ska gå i, antingen på onsdagar eller torsdagar...  På nått sätt löser det sig nog! Ska snart springa ut till stalllet, borsta och krama Luddisen. Sen in, ta en snabb dusch,packa väskan tills imorgon och plugg.. Den här helgen, skulle vi igentligen ha farit till Stockholm, som vi brukar. Men av olika anledningar så blev det inte av. Såklart jäätte tråkigt, hade gärna legat på ett hotell just nu, eller suttit i globen, gått på messan, ätit på resturang och allt <3 Menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0