im not a backup plan and definitely not a second choice

 
 
Heej på er!
Sitter och kollar på tv och försöker göra klart min so uppsats som ska vara klar tills imorgon. Är nyduschad och snart klar för sängen, har grymt ont i huvet sen idag på badhuset. På tal om det så hade vi idrott på badhuset på morgonen, för det mesta hade vi fritt men vi fick som uppgift att hämta 2 ringar på 4 meters djup. Direkt när jag hörde det så fick jag panik och tänkte " nej aldrig, det kommer aldrig att gå ingen ide att jag försöker " Usch jag hatar att dyka och speciellt djupt vatten. Men eftersom det är betyg nu som är viktiga så kände jag mig lite små tvingad att iallafall försöka, sen alla mina snälla vänner som puschade mig! Första gången var jag ganska långt ifrån att nudda botten, andra gången också. Var inte långt ifrån att ge upp där. Tredje gången tog jag ett djupt andetag och simmade ner, var en bit ifrån men gav inte upp tills jag hade den där ringen. Ett tag trodde jag att jag skulle dö, kändes som att trumhinnan skulle sprängas. Andra gången skulle man dyka från kanten. Magplask, men jag simmade ner! Då gick det lite lättare men saaatan vad ont det gjorde. Aja, det jag ville komma fram till. Det viktigaste var att jag aldrig gav upp, den där jvla ringen skulle jag ha. I vanliga fall brukar jag vara den som ger upp ganska lätt, iförsig har det också lite med att göra vad det handlar om. Tävlingsmänniska är jag! Glad att jag försökte iallafall :) Ska ta en alvedon och läsa på tills musikprovet imorgon, prov, ovanligt? ne. Kommer vara pisstrött imorgon, tur att det snart är helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0