Juldagen 25 dec

( 2 bilder från min insta, översta jag igår på julafton och Malins hund Pumba för någon dag sen)
 
Gårdagen var helt perfekt! Bästa julafton på länge tror jag, det var inte att det att jag fick de finasete och dyraste julklapparna, fast det gjorde jag! Är jäääätte nöjd över allt! Tänker inte skriva upp allt här, ni kanske för bilder sen nån gång men inte nu. Sitter och kollar instagram och facebook alla som har laggt upp bilder på vad dom fick, sååå avundsjuk på alla som har fått iphone5,ipad,mac osvosv. Jag ljuger om jag säger att jag inte är bortskämd, bor på en gård med 3 hästar, ja ni förstår? Men jag får låååångt ifrån allt jag önskar mig, men har det bra ändå. + får fina saker hela tiden och har världens finaste vänner och familj.
 
Idag kommer jag sitta inne hela dagen, lata mig och se på gossip girl, äta massa gott som blev över från igår. Luddisen ska såklart ridas och stallet fixas. Om jag orkar (hehe) ska jag leta fram kameran och fota lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0