Julmys

Kom för inte så länge sen hem från en jätte rolig kväll med Elly och Malin! På skolan hade vi jätte mysigt, lyssnade på julmusik, tog kort, åt pepparkakor och lussebullar. Sen hade skolan ett luciatåg som vi såg på, efter det hade vi idrott, vi tränade till innebandy dagen som är nästa vecka. Sista lektionen hade vi matte/no jag finslipade min ljussläckare och redovisade med Malin, vilket gick mindre bra.. Hehe. När vi slutade skolan så gjorde jag ett omprov, skönt att få det understökat! Sen åt jag och Malin på gouter, vi skyndade oss till bussen för att åka och kolla på Ellys julavslutning. Det slutade med att vi fick springa och kom 10 min sent, men vi missade endå inget speciellt! När showen var slut åkte vi hem till Elly. Vi var mest ute, åkte pulka, gjorde bort oss, kollade när Jasmine hade slalomträning och lekte med liftarna. Läängtar ännu mer tills jag får ett par nya slalomskidor och kan åkaaa. Längtar också ännu mer till juuul/lovet det enda ni får läsa om typ, haha. Nu är snart den här veckan slut och vi har inga prov eller läxor, så det känns azuum. Ska mysa ner mig och kolla på film nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0