JUUUUL LOOOV

Heeej allaa!
Vad gör ni? Själv kom jag nyss in från stallet och ligger just nu i soffan och läser min nya one direction bok! Fick den idag av Malin. Vi hade julavslutning idag, vinnarna av orientering och skoljoggen under terminen fick hämta sina medaljer. Jag och Moa fick hämta en, vi kom trea av tjejerna i åttan på orienteringen! Sen var det några jätte duktiga tjejer och killar som spelade piano sjöng osv. Önskade jag också var riktigt duktig och åtminstone lite musikalisk av mig. Sist hade alla lärare sin årliga uppvisning, i år dansade alla gagnam style, måste säga att dom var jätte bra. Haha! Efter det samlades alla i klassrummet, vi fick våra betyg sen fick vi gå. Vi hade liten julklapps utdelning där också, hihi. Sen gick jag och några görls från klassen ner på stan och åt lunch, supermysigt! Det var lite kort om min dag iallafall... Orkar inte skriva mer just nu, så vi hörs imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0