Lör, 15 dec

 
Heej!
Idag var jag och Malin en snabbis på stan, det var meningen att vi skulle gå på bio och se filmen hobbit. En liten belöning för att vi har klarat denna jobbiga vecka men massa prov och läxor. Men biljetten kostade över 100 kr så då sa jag nej, jag är rätt pank just nu och det får man faktiskt en julklapp för. På tal om julklappar så har jag bara köpt en, julen närmar sig och jag är ute sist som vanligt. Heja mig, nämen jag ska försöka skrapa ihop lite pengar och köpa alla på onsdag! Men dagen blev bra ändå. Vi gick igenom några affärer lite snabbt, jag köpte en present till papi som fyller år på tisdag. Vi lunchade på stan och tog sen bussen hem till Malin. Tog en promenad till ica med hennes galet söta hund Pumba och köpte gottigotta. Sen såg vi filmen Marley & Me, + att dom har som värsta bion nere i deras källare så det blev billigt och bra! :D Filmen verkar bra, fast vi hann inte se klart den så jag fick låna hem den och ska se ikväll. Åt jätte god indisk mat (tror jag det var) Pappa hämtade mig runt 7. Har inte gjort så mycket sen dess! Red Ludde ganska tidigt imorse, en sväng ute i skogen. Gick rätt bra!
 
Igår såg jag min första hockeymatch live med Elly. Hon har fått som jobb att fota någon cup som är i helgen så jag följde med henne! Det var jätte roligt men kallt. Nu ska jag planera julklappar, se klart filmen och kanske gå ut till stallat. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0