Merry christmas everyone

God juuul alla goa bloggläsare!
Weehåå äntligen är den dagen man har väntat såå på! Vaknade runt 9, klev upp och gjorde risgrynsgröt. Fixade i ordning de sista julklapparna och nu sitter jag i bilen på väg till Elly. Vi ska kolla på tomtehoppet som börjar klockan 11:30. När jag kommer hem igen ska jag och syster rida ut en sväng, sen är det vanliga kalle anka,god mat, presentöppning och så.. Egentligen förstår jag inte varför vi gör en sån stor grej av julafton,firar att jesus föddes? Allt hysteri osv. Även fast jag ääälskar julafton. Men jag skulle lika gärna kunna chilla hela dagen, kollat på någon bra film. Okej, kanske inte men ni förstår vad jag menar? Det är samma med de andra traditionerna, såklart firar vi alla mysiga traditioner! Bloggar mer sen om jag hinner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0