Pluggar!

Heeeej!!
Håller på att plugga so och lite annat! Betygen måste upp. Jag kan bli så jävla less och bara kasta saker och skrika när jag inte förstår, men det blir inte bättre förns jag tar upp den där jvla matteboken och försöker.. Har insett hur viktiga betygen är, känner att jag har tagit mig i kragen iallafall.

Idag gick jag och Sandra på stan, vi kollade på julklappar. Fick med mig en hem, många kvar att köpa! Ludde har vilat idag, har inte hunnit alls .. + att igår tappade han en sko när jag och wilma var ute och red, det var lite synd! Får se hur vi löser det, om vi måste vänta tills näsa gång hovslagaren kommer. Nu måste jag fortsätta med den här uppsatsen, om jag har tur så kanske jag hinner se lite på julkalendern! Har inte sett ett enda avsnitt (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0