Sumering av 2012

 
Är för lat för att skriva om hela 2012, om varje månad vad som hänt och så. Kör på några frågor istället!
 
 
Har du hållit dina/ditt nyårslöften?: Jag har faktiskt inte haft några! Men ska ha iår :)
Bästa månaden?: Skulle nog säga juli/augusti!
Levde året upp till dina förväntningar?: Njaa..
 

Vad var ditt största misstag? Inget jag kommer skriva ut på bloggen
Vad gjorde dig mest sårad?: Vissa som var sura på mig utan jag visste varför
Vad fick dig att må bra? Alla fina vänner, musik, sommaren, min familj, fina saker
Vad har varit det sämsta med det här året? Isomras, mammas problem med hennes mage, beskedet & hennes opration. Usch, hemskt att se någon må så dåligt! Sen en massa saker mer hästinriktat som jag inte tänker skriva ut på bloggen. Jag hade också en väldigt jobbig period när jag inte mådde bra alls, var snorig och hängig heela tiden och det kändes som att jag aldrig skulle blir bra igen. Visade sig att det var allergi
Bästa minnet med 2012? Vår roadtrip till karlstad, min födelsedag 


Blev du kär under året
: Nope
Vad vill du säga till dig själv inför 2013?: Att jag ska ta vara på alla chanser och inte tänka så mycket, ha roligt!
 
Träffat några nya vänner?: Jodå!
Har du bråkat?: Kanske inte bråkat som slåss, utan mer tjaffsat
Har du förlorat någon vän?: Inte någon som har dött men tappat kontakten! 
Gjort något du ångrar?: Har jag säkert! men inget jag kommer på..
 

bästa köpet?: Kanske det nya till mitt rum eller något klädesplagg kanske, eller min mobil!
Det bästa med årets skolgång?: Inget, har aldrig laggt ner så speciellt mycket tid på skolan men de sista veckorna gjorde jag faktiskt det! Visst det visade sig resultat men är inte såå speciellt nöjd men det är nog det..
Något du saknade 2012 och vill ha 2013?: Vara glad och umgås mer med mina vänner, bättre självförtroende!
Vad ska du göra annorlunda 2013?: Inga bestämda planer än men massor av saker jag ser fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0