summer 2013

 
Nu när julen och snaaart nyår är över längtar jag redan mot ljusare tider! Speciellt när jag ser alla bilder på weheartit, jag kan sitta och spendera timmar på den sidan alltså! Vilken tidslaktare, haha ;) Men när jag ser alla bilder blir jag pepp på livet, till sommareeen. Gud så jag längtar! Sommar 2013 vill jag.. Resa & upptäcka nya platser, åka på äventyr med vänner, köpa nya somriga outfits och maaassa mer! Precis som weheartit. Det har jag hoppats på mångra sommrar nu. Men jag hoppas verkligen den här blir speciell och allmänt bra. Jag har planerat att jobba 1 vecka eller 2 i början på sommaren för att samla ihop lite cash. Kanske fixar ett inlägg vad jag vill göra hästinriktat och vad jag har för planer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0