Y000 instagrääm

 
 
Hääy blöögggeen
Sitter med hela familjen sammlad framför tvn och ser på något skit, äter massa gott och onyttigt, det brinner i kaminen, myyyyss. Min dag har varit helt okej, seegade mig igenom spanska lektion på morgonen hade kort rast och sen musik. Musiken var helt onödig, vi fick bara veta vårt provresultat och efter det gå på lunch. Rätt nice! På musikprovet fick jag alla rätt, fast det var ingen A fråga så jag fick B. Wiiho, det ska firas snaart! Nästa vecka ska vi få våra "slutbetyg" och jag är skit nervös, kommer inte våga titta. Haha, jag är aldrig inne på infomentor (för er som inte vet, en sida där man kan läsa om betyg osv) För jag vååågar intee. Åh, töntjag. Förr eller senare måste jag väll kolla, tyvär. Ska fortsätta fejstajma med Sandra nu, ha det bra. Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0