Åre


Malin,Julia,jag och Elly! Bilden är tagen med Elly´s mobil och fotografen är Moa!

Igår åkte vi till åre med skolan. Det var jätte roligt! fast det hade varit ännu roligare om vädret hade varit på vår sida... Började med att vi åkte buss dit... När vi kom fram fick vi våra liftkort sen var det bara att dra ut i backarna! Vädret var SKIT. Jag blev blöt nästan direkt. Det regnade/snöade...  Efter några åk gick vi in i värmestugan, värmde oss lite och fikade. Sen gick vi ut igen. Åkte lite överallt. Mitt humör var verkligen inte på topp kan jag säga... Jaja. Hade med mig kameran men den låg i väskan i stugan hela dagen, hade inte en tanke på att ta med mig den pga vädret. :/ Men jag har några bilder från bussresan som jag kan lägga upp! Nu blir det film, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0