I will come back



Har ni haft en fin fredag? Det har jag!
Vi hade först bild på morgonen. Vi ska göra en serie som ska handla om en superhjälte. Jag tog hem min så jag ska göra klart den över helgen! Sen hade vi spanska, först ett test. Det gick såådääär tror jag. Sen skulle jag gå till skolsystern, prata,kolla rygg,vikt,längd osv. Så jag missade resten av den lektionen, yeah. Sista lektionen var roligast! vi hade no, vi såg på en film. Filmen var väll helt okej... Sen slutade vi! jag och Sandra gick på stan ett tag. Klockan fyra ungefär åkte hon hem och jag gick till dansen. Haha jag var jäätte trött! Men annars gick det bra! Nu ska gå ner och vara lite social med familjen framför tvn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0