I said it and i still mean it


Bild sen i somras

Håller fortfarande på att plugga lite matte har gjort det sen jag kom hem runt 5, men såklart kommer facebook, bloggar och sånt emellan. Jag stannade kvar på skolan idag i en timme med Sandra och Kajsa, jobbade igen det jag hade missat i matten. Nu håller jag på med rödkurs, har jobbat bra nu tycker jag så en paus gör väll inte så mycket :) Skolan gick fort idag! Först hade vi hemkunskap i 2-3 timmar tror jag..? Vi gjorde citronsaft huuur god som helst blev den, heh. Lunch och rast i nån timme, tacobufé till lunch. Också väldigt gott! Sen hade vi idrott, friidrott ute. Seeegt, jag var knappt med någonting eftersom jag har varit och är fortfarande sjuk, fick as ont i fötterna efter jag sprang typ 20 meter. Nya gympaskor måste införskaffas! Sen slutade vi.

Blir tidig kväll för mig idag, måste se till att bli helt frisk nu. Har dansen imorgon, åker inte hem efter skolan utan stannar kvar på stan, så det blir nog ingen bloggning förns jag kommer hem, men jag har några tidsinställda på g. Byeee!


Kommentarer
Postat av: Marina

Skulle betyda sjukt mkt om du läste mitt senaste deepshit inlägg. Kraam !!



http://sweetmesweet.bloggplatsen.se/2012/05/03/7854035-im-not-fading-away-dp-inlagg/

2012-05-03 @ 21:14:17
URL: http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0