One slice of pizza is all I need

Precis vad jag behöver just nu, en fet pizza + en iskall coola
 
Häääy kompisar. Sitter och gör klart lite uppgifter som ska lämnas in imorgon, ajm soo skolless!! Så jobbigt och jag orkar bara inte. En liten tröst till mig själv är att Pytte gick heelt perfekt ikväll! Hon var busig i början, slängde med huvet lite hit och dit. Sen mot slutet hoppade några hinder och hon flög över, verkade som att hon tyckte det var jätte roligt. Är as taggad till lovet och juuul. Gud så jag tjatar, men idag plockade jag fram mer julpynt. Mysigaste högtiden, lätt. Men tiden går fort, det är äntligen fredag imorgon. Shit vad skönt med helg, har en del roliga saker inplanerat! Försök inte att hitta en röd tråd igenom det här inlägget, för du kommer inte finna någon. Blev lite rörigt men jag har lite bråttom och måste säga hejdå nuu, så vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0