Saturdaaay

 
Den här lördagen håller på att lida mot sitt slut. Men den har hyffsat bra, har hunnit köpt mina första klappar (redan pank) lärt mig att göra perfekt kaffe och hämtat upp pappa från tågstationen. Just nu ligger jag i sängen med datorn i knät, njuter av att inte ha några måsten. Bilderna är från i fredags, vi sitter och håller på med vårat fotoprojekt som vi har hållt på med i ett tag nu.. Vi blev iallafall jätte nöjda med resultatet! oooch, det var nog den sista seriösa inlämningen innan betygen sätts och innan jullovet. Nu har vi bara chilldagar kvar, i hope. Jag har däremot inte kunnat rida, det har varit snöstorm här och det är isigt i paddocken. Men det blir nog bättre när snön lägger sig förhoppningsvis! Nu ska jag äta chips och kolla på Frozen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0