Summer, I miss you

 
Hej hej och heeej. Jag vet inte vart jag ska börja. Helgen var perfeeekt, behövdes så himla hårt. Jag älskar att strosa runt på gatorna, kika in i alla affärer, sitta på en fin resturang och glo på allt folk som rushar förbi, hoppningen i globen, bo på hotell och lassa på med massa go saker till frukost. Men nu är det roliga över, tillbaka till skolan. Men det gör inte ett skit. För snart är det lov och julafton!!! Sen kommer våren och seeen sommaren. Kanske inte riktigt, men det gäller att tänka positivt.
 
Men ärligt är jag bara så trött. Vill inte kliva upp på mornarna. Bara sova hela dagarna. Jag är ingen vintermänniska. Mörker och iskalla vindar är inget för mig alltså... Visst det kan vara mysigt såhär kring julen. Men sen, hejdå and hello vår. Funderar starkt på att gå i ide. Vakna upp när det börjar bli ljust och varmare ute, pigg, utvilad och hungrig. För övrigt tycker jag synd om alla människor som måste vara i närheten när jag är på sånt här butter humör. Jaja, det blir nog bättre snart.. Ska föra över alla bilder som jag har att visa er så fort jag får tid!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0