Waffles

 
Hej på er!
Nu kan man väll säga att jag är tillbaka igen, eller jag slutade aldrig att blogga. Tog bara en kort paus medans saker och ting blev lite bättre. Den här kalla höstdagen har varit helt okej, höll på att frysa ihjäl imorse när vi skulle på en gymnasiemässa. Frös från topp till. Hoppas jag klarar min undan från förkylingar, ingen lust att ligga i 40 graders feber resten av veckan. Snart åker tjockis dunjackan, mössa och vantar fram! Iallafall. När vi var klara där cyklade jag och några tjejer från klassen hem till Linnea, och som tradition när vi alltid är där fixar vi världens våffelkalas, hur gott och mysigt som helst!
 
Ska sätta mig och fixa designen nu och sen ska jag ut och rida!

Kommentarer
Postat av: Katarina

hej jätte fin blogg du har kicka gärna in på min blogg och säg gärna vad du tycker om min blogg :) Nu har jag också frågestund så hade blivit jätte glad i fall du ställde en eller flera frågor. Ha en bra dag kram!

2013-09-26 @ 07:49:51
URL: http://shettisdrottning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0