Basket


Hej allihopa!
Ska strax dra iväg på träning men först tänkte jag göra ett snabbt och kort inlägg!
Idag på skolan såg vi först på film, sen spelade vi basket. Tjejerna i min klass var indelade i 2 lag och det var dom andra klasserna också. Så vi spelade först mot Mexico City, mitt lag vann med 60-0. Sedan fick vi spela mot La. Vi vann mot dom också. Andra St-moritz (min klass) vann också båda matcehrna, så vi fick möta varandra i finalen. I finalen vann mitt lag! Wihoo! :D Men det slutade iallafall med att hela St-morit (tjejerna) van! haha ^^ Efter lunchen skulle vi bada på storsjöbadet, men jag och två till tog en promenad istället, vi fic gå till lillänge as drygt, typ 4 kilometer! Nu måste jag skynda mig ut till stallet så vi inte kommer försent! kommer hem sent ikväll så jag hinner inte blogga något mer idag. Så vi hörs imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

fin blogg!

2011-12-08 @ 20:01:37
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/
Postat av: Ida Woxlin

Fin blogg! :D

Kolla gärna in min nya blogg, louiseoida.blogg.se :)

2011-12-10 @ 20:34:54
URL: http://louiseoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0