Dåligt humör


Bild lånad från google.
Tisdag idag, jag har inte alls varit på bra humör. Har varit sur/trött/grinig hela dagen känns det som. Skolan var lätt, So,matte och sista lektionen hade vi idrott. Gick med Elly på stan efter skolan, köpte en julklapp och tog sedan bussen hem. Sen dess har jag suttit med datorn, gort engelska läxa, och inte så mycket mer. Ska strax rycka upp mig lite och gå ut till stallet, blir vila idag igen. Men ska endå ryckta han. Imorgon kommer hovslagaren, ÄNTLIGEN! Ludde ska få sulor! Slutar tidigt imorgon också, jag går nog direkt till min systers jobb och får skjuss av henne hem, vi ska åka till min mormor sedan. Sedan skynda mig hem och rida, och runt 17:00 åka in till stan igen. Möta upp några vänner. Klockan 19:00 går vi till dansen. På torsdag har vi träning också, vi ska träna inför julshowen som vi ska ha! Kan ni gissa vad vi ska göra? ;) Det tror jag inte ni kan göra så jag säger det. Vi ska hoppa över eld! Har aldrig gjort det förut, och jag tror inte Ludde heller har gjort det, så jag vet inte riktigt hur det kommer gå. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0