Julavslutning,julklappar,jullov,julbakning



Äntligen har jullovet börjat! Vi hade julavslutning igår på skolan, det var några som sjöng. Alla var jätte duktiga. Jag och några vänner bytte julklappar, fick en jätte fin tröja och choklad av Elly! Ett jätte fint armand av Malin, Tack så mycket! Sen får jag öppna dom andra julklapparna jag fick imorgon på julafton. Gud så jag längtar! Var på stan idag med syster, vi gick mest runt hon handlade lite o så, jag fick välja en julklapp. Haha, vad kan det vara? ;) Alla julklappar är köpta och inslagna, skönt! Den fina julbocken på bilden flyttade hem till oss för några dagar sedan också, visst är den fin? :) Igår bakade vi även lussebullar och knäck, iallafall försökte. Knäcken blev helt misslyckade och lussebullarna för den delen. Det här med bakning är verkligen inte min grej. Nu ska jag se på julkalendern, har missat 3 avsnitt. Senare ska jag gå ut till stallet, Ni får ha en fortsatt skön kväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0