Julklappshandling



På förmiddagen åkte jag och fadern min in till stan, jag gick lite själv och kollade på lite julklappar. Köpte 2 saker och tyg till min dans. Sen köpte jag faktiskt ingenting mer, måste tänka på mina pengar... hehe ;) oh juste, vi åkte ner på granngården en snabb sväng också. Vi skulle kolla om dom hade ett par thermostövlar som jag kan rida i. Men det hade dom inte så vi åkte till travshoppen istället, vi kom precis när dom skulle stänga men vi fick gå in och kolla. Dom hade en dyrare variant som gick på nästan 1000 kr. Det tyckte jag var lite väl dyrt, så jag provade en sån stövel jag hade förut, den ville jag ha! så den köpte vi. Nu slipper jag frysa fossingarna av mig när jag rider. Har nyss ätit och ska gå ut till stallet nu! vi hörs.

Kommentarer
Postat av: hannah

vem har gjort din header?

2011-12-12 @ 12:51:19
URL: http://kabayos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0