Ledig

Hej!
Idag är vi lediga från skolan. Jag har hitills tillbringat dagen inne vid datorn, har läst lite ur en bok osv. Gick även ut och fota lite med systers kamera. Hade tänkt att ladda upp dom här senare. Ska även snart ut och rida... Oh juste, glömde att berätta. Igår var jag på julshowen i alsen. Det gick väll mindre bra.. I början gick det bra för mig, allt flöt på som det skulle, sen den sista gången så helt plötsligt ville Ludde inte hoppa mer, så han hoppade undan och jag flög av, haha. Men det gick bra så jag hoppade upp direkt sen igen. Jag var lika fort uppe sm jag var nere ^^ Lilla kavaljen vägrade första gången så då rammlade Linn också av... Alexa ryckte sönder martingalen det första hon gjorde också... Annars gick väll bra! Alla var jätte duktiga. Filmer kommer från det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0