Vad som händer just nu


Just nu sitter jag och lyssnar på musik, och läser andra´s bloggar! Tog en rejäl sovmorgon idag, kände att jag behövde det. Ska snart gå ner och käka lite frukost, sen går jag ut till stallet. Idag är det julshow som gäller! Måste vara där i tid och förbereda lite. På träningen i torsdag tränade vi inför showen det gick väll sådär... Jag och Ludde har aldrig hoppat över eld, Om man tänker så gick det hyffsat bra. Idag får det gå som det går.!Bilder och filmer kommer. Föressten, kan ni gissa vad vi ska vara utklädda till? :) hihi. Imorgon är vi lediga från skolan också, sköönt. Vi hörs sen bloggen!


Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

SV; Tack! :D

Följa varandra på bloglovin? :)

2011-12-11 @ 10:49:03
URL: http://louiseoida.blogg.se/
Postat av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

sv: tack så mycket!

2011-12-11 @ 11:26:58
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0