Dagens fråga


Tatueringar och piercingar

Är det något ni vill ha eller har ni redan någon?

Jag är inget fan av tatueringar över hela kroppen, men små tatueringar kan vara riktigt snyggt! Själv vill jag ha dom där små fåglarna på bilden, kanske på samma ställe.. fast jag vet inte. Jag kanske vill ha en liten tatuering som man kan dölja, kanske en fin text? :)

Piercingar vet jag inte heller om jag tycker om, naveln verkar vara riktigt populärt, förut ville jag jätte gjärna ha en navelpiercing men jag är inte lika framåt nu. Tror aldrig att jag skulle få ta en heller. Jag kanske skulle vilja ta ett till hål i örat, det får jag faktiskt också! Men andra piercingar förutom öronen eller naveln är USCH. Te.x i ögonbrynet, tjurring i näsan osv. Stop! Ursäkta om ni har någon sån nu men det är vad jag tycker.. Vad tycker ni? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0