Gratis appar för android

Det här blogginlägget har legat och väntat ett tag på att bli skrivet, det har legat bland utkasten lite väl länge, så det var väl dags att skriva det då. Haha ;) Här är alltså favorit apparna som jag andvänder!



Spotify- är väll ett måste? jag brukar vara inne på min systers konto som har premium, så då kan man lyssna på dom felsta låtarna i mobilen! niice.
SoundHound - Perfekt om man vill veta vad någon låt heter eller låttitel. Kan dom flesta låtarna.
Instagram - Jag tror att ingen av er har missat att instagram finns nu på android, dock har jag inte det... Men jag ska nog skaffa det!
Actionsnap - Har fina redigeringar! fast den är ganska seg.
Flashlight - Helt klart den bästa ficklampan.


Spel

    

Tempelrun - Nu finns även tempelrun på android, jätte roligt spel! men jag spelar det inte så ofta..
Wordfeud - klassiska Wordfeud spelet. Det spelar jag inte heller så ofta nu, nästan aldrig faktiskt...
Scrumble - Ungefär som rumble fast på engelska, man ska bilda ord. Senaste spelet som jag är beroendé av, hehe.
Drawsomething - Man ritar, så ska kompisen gissa vad det är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0