Just the way you are




Heej bloggen!
Har inte bloggat på ett tag nu. Iallafall så har skolan börjat nu som vanligt, slut på lovet! :/ Nu är det tillbaka som vanligt, dagarna gå fort. Känns som om man inte hinner göra någonting, inte jag iallafall. När jag kom hem åt jag middag lite fort och gick sedan ut till Stallet. Red Ludde, red igenom han lite! Helt okej. Har anmält oss till våra första tävlingar nu också :D Sen så ska Ludde vaccineras och få vila i 10 dagar. Har bloggbrist, vet inte vad jag ska blogga om.. Blir mest om mina vardagar. Men så fort jag får tid ska jag fota några nya fräscha bilder! :) Har en So uppgift som ska vara klart tills imorgon, åker in tidigt till pappas jobb imorgon och skriver klart det där. See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0