Sunshine in my sky



Var hemma från skolan idag också, känner mig bättre men inte helt frisk. Var tvungen att rida idag eftersom att jag ska tävla imorgon.. det lutar iallafall mot det, vi är anmälda och så.. Men om jag inte känner mig alls bra imorgon när jag vaknar blir vi hemma. That´s it. Om vi åker så hoppas jag verkligen inte att det blir värre, nu när vi är lediga måndag tisdag, vill kunna passa på och njuta och inte ligga inne och vara sjuk. Jag har tagit hosmedicin så jag hoppas det hjälper ;) hehe.. Har inte gjort så mycket alls idag faktiskt, vilat, städat upp lite på rummet.. Nu måste jag gå ut till stallet igen och packa in det sista i transsporten. Vi höörs!


Kommentarer
Postat av: Ida :)

sv; Tack så mycket! detsamma =)

2012-04-27 @ 22:21:00
URL: http://newforestponnys.blogg.se/
Postat av: emilia

Tack :) <3

2012-04-27 @ 23:15:07
URL: http://emiliakonstakningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0