Trött



Efter skolan idag gick jag Sandra och Jasmine och åt på stan. Var jätte hungrig! Sedan gick jag och Sandra och skulle ta bussen. Vi väntade i en kvart och ingen buss kom. Så det slutade med att jag fick ta en annan buss själv för att jag fick bråttom till min tandläkare. Väl hos tandläkaren fick jag bara kolla tog inte mer än fem minuter. Åkte hem, somnade nästan direkt i soffan haha. Var så sjukt trött, är det fortfarande. Vill bara soova! Men jag har ett engelska prov att plugga till som vi har imorgon, och jag har ett matteprov på torsdag som jag inte kommer hinna plugga till. Har ju dansen imorgon kommer hem sent måste duscha osv. Ska ut till stallet senare också, ååh. Ni kanske förstår varför jag inte har bloggat så bra senaste dagarna, tiden räcker inte till ibland. Men jag gör mitt bästa! Oh juste, på fredag (långfredagen) är vi lediga, yeees. Sandra fyller också år imorgon och Ludde fyller år på måndag, wehåå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0