Fixat stallet + lite till

Kom nyss in från stallet, mockade alla boxar! Ska äta lite och sen gå ut igen, ska rida ludde i skogen... Iförrgår var wilma här, hon hjälpte mig lite med ludde när jag red han i paddocken. Hon ställde fram några bomövningar, några med lite kortare avstånd och några med längre. Alla var lite upphöjda. Ludde gjorde först allt så lätt som möjligt för han själv igenom att ta dom första och sen hoppa över resten, men dom längre fixade han lätt! Sen mot slutet gick det sådär över dom korta också.. Men något vi kommer att få träna mer på ;) Igår tog jag bussen in till stan för att möta upp Moa, vi gick till törnes och fikade. Sen gjorde vi inte så mycket mer.. Hon skjutsade in mig till stan på cykel i spöregn för att jag skulle ta bussen hem sen (tack igen moa ;) Släkten kom hem till oss lite senare mot kvällen, inte så ofta man träffar dom så det var kul :D Bild på min ursöta kusin Enja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0