Hej

Wow, var ska jag börja? Antar med ett vanligt "hej"

ni kanske har märkt så har jag inte bloggat på 8280 år, okej nu ska vi inte överdriva men det känns som så!, massor av saker har hänt, men mest det vanliga, jag rider ludde som vanligt, när jag inte rider så är jag med vänner, familj, chillar och har det allmänt bra!

Skolan börjar snart och massa tankar virrar runt. Vet inte hur jag ska göra med bloggen då, om jag har kvar den och uppdaterar när jag hinner och hsr lust. Har tappat blogglusten, jag lägger inte alls ner lika mycket tid som jag gjorde förut. Jag har alltid bloggat för att jag tycker det är kul, ha nån plats att lägga upp mina bilder ,tankar, uppleverser osv. Inte för att bli störst. Som sakt, skolan börjar snart, kommer att få betyg, har ludde och dansen! Allt det går före bloggen.. Har en massa viktiga beslut att ta.

Har fortfarande ingen dator, bloggen får vara kvar tills den är fixad och jag har bestämt mig! Finns på instagram, jledstrom ha det bäst så hörs vi nog nån gång framöver <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0