Måndaaag

Godeemorgon!
Vaknade nyss, passar på att göra ett kort inlägg! Igår var det tävling i ånge, jag hoppade en LC. Är jätte nöjd med den rundan vi gjorde! Iallafall grunden, han var väldigt stark, men jag tycker vi fixade det bra. Kom bra på alla hinder förutom dom två sista i omhoppningen. Där blev det två kråkhopp. Annars tycker jag att vi fick in rytmen och allt, bästa tävlingen vi har gjort på länge!

Idag åker jag och mamma in och handlar det sista till min födelsedag imorgon :) ludde vilar idag, kanske tar en promenad med han senare, sen blir det middag hos Elin, kommer att träffa gamla vänner som jag gick med på samma skola för nått år sen, så det blir nog jätte roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0