120226



Degat framför datorn, dansat, möblerat om mitt rum, kollat på världscupen, matte.
Det var lite från vad jag har gjort idag! Annars har jag läst lite, vilat. Känner mig mycket kryare och piggare idag! nu är jag mest täppt i näsan. Hatar att vara det, kan knappt prata. Haha. Jag hatar söndagar, då har jag bara beslutsångest att det är måndag nästa dag = skola... Men nu är det bara en vecka kvar sen får jag mitt efterlängtade lov!! Gud så jag längtar. Jag har faktiskt inga planer över vad jag ska göra över lovet. Jag ska rida rida och rida, måste passa då tiden finns osv. Sen vill jag åka skidor, iih längtar :D Har en hel bunt med skolböcker brevid mig så jag ska väll ta i tu med dom.. ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0