17:34

 
Bild från när jag var på stan med mina fina! saknar er.

Ögonen kliar, snoret rinner, sitter med 3 filtar runt om mig. Har feber, toppen! Mamma har fixat fram alergi tabletter till mig, vet inte hur länge jag står ut mer... Iallafall håller jag på att ladda ner senaste avsnitten från One tree Hill säsong nio. Så det ska jag och syster se på när dom kommer hem! om två timmar ungefär, hoppas dom har köpt något gått med sig på vägen hem, hehehe. Uppdaterar kanske med bilder som jag har tagit idag, om jag orkar och om jag hittar överförningskabeln. Kramar!

Kommentarer
Postat av: SandraMarklund.

ful bild på mig där, men skit samma råå.. :S

2012-03-03 @ 21:23:44
URL: http://sandraamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0