Hungerspelen

 
 

Hej allesammans!
Är hemma från skolan idag också, som igår med. Känner mig inte bättre, har fått hosta nu också. Imorgon måste jag på skolan, har 2 prov att göra. Och säkert massa mer saker att jobba igen. Mamma har även ringt och fått en tid på hälsocentralen då jag har varit snorig sen i höstas.. Hoppas dom kan se vad det är om det är förkylning allergi osv. Huvva :( Beställde nyss hungerspels böckerna, första andra och tredje delen. En kompis till mig tipsade mig om att läsa första delen hungerspelen, så då gjorde jag det. Nu har jag näääästan läst ut den, grymt bra! Man kan nästan inte sluta läsa, jätte spännande. Den ska även komma ut på film. Måste se bio premiären!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0