Igårkväll



Igårkväll hjälpte jag min syster lite att färga hennes hår brunt/rött. Kom då tänka på mitt hår, mitt tråkiga slitna fula hår. Haha nä men jag har aldrig gillar mitt hår sådär jätte mycket. Längden tycker jag är helt okej, kanske lite längre. Men sen stop! Min naturliga hårfärg är usch. Innan har jag haft röd/brunt, och hel blont... Det färgade jag nästan för 2 år sedan nu... funderar på göra liknnande eller blonda slingor? Vad tycker ni? :) Någonting måste jag göra med det iallafall! ska klippa topparna också någon dag när jag har tid.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Eller hur! :D

Ska ni på årsmötet förresten? DÅ kan vi ju verkligen fixa tävlingen så den blir bra!

2012-02-21 @ 18:12:42
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0