Kort inlägg

Slänger in ett kort inlägg innan jag går och tvättar bort sminket, och tar en låång varm dusch!
Dagen har gått fort, började med att vi hade so i 2 timmar. För första gången fattade jag faktiskt vad vi höll på med. Hehe, efter lunch hade vi matte. Och sedan no. Helt okej faktiskt :) Tro det eller ej... Idrott hade vi sista lektionen, mitt lag tror jag förlorade 4 gånger. På slutet körde vi tjejerna mot killarna. Då förlorade vi också... Jag och några andra gick ner på stan, jag, Sandra och Kajsa tog bussen hem till henne. Hemma hos Kajsa åt vi Thai mat,dampade,skrattade,pratade, myste och såå.. När hennes mamma kom hem drog vi till friskis & svettis. Tränade 1 timme. Jätte roligt faktiskt! Blir tidig kväll för mig, känner mig inte helt kry :( Måste vara frisk imorgon, för då har vi skidor! Bloggar inget mer ikväll så jag säger god natt redan nu ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0