Love your life


underbara sommaaaar

Nu är jag tillbaka igen! eller tillbaka och tillbaka, har inte slutat och kommer inte sluta blogga. Men jag har inte uppdaterat så mycket dom senaste dagarna.. Idag är det iallafall måndag, skolan var rätt chill. Jag och Sandra gick på stan när vi slutade skolan. Ett tag funderade vi på om vi skulle åka till Kajsa eller inte, men så blev det inte. Jag hittade en tröja och ett par byxor på gina som jag vill ha såååå gjärna. Så jag hoppas att jag får köpa dom när jag har fått mitt barnbidrag om en vecka. Hittade också en bikini på cubus som jag tror att jag ska köpa, kanske redan imorgon. Helgen har varit bäst! I fredags var jag hemma, skönt endå. På lördagen åkte jag, Sandra och Elly skidor! Aaaaas kul! :D Måste verkligen göra om det snart tjejer. Sen mot kvällen åkte jag till Elin och sov hos henne, vi hade planerat det sen ännu förra helgen men då blev jag sjuk. Vi hade också jätte kul. I helgen satte jag i gång Ludde. Vi har bara tagit det lugnt, skritt och trav. Ska gå ut och rida nu faktiskt! Så jag uppdaterar senare ikväll om jag hinner ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0