Luddeboy



Det känns som om jag inte har ridit på över 1 år, dock var det kanske 4 dagar sen jag red sist... ? Men det är verkligen jätte svårt när det är jävligt kallt ute. Sen har jag haft mycket i skolan, och nu är jag sjuk också. Jag som hade sett fram emot att kunna rida i helgen. Vill också kunna åka på träningarna på torsdagar, det går inte heller nu. Inte alls schysst om Ludde att åka låångt dit och sedan stå svettig i en kall transport hem också.. Det går inte! Sen när man bor på en gård utan ridhus börjar man tappa motivationen. Visst, vi har ju en ridplan med belysning. Men det är inte alltid det är bra underlag där. Nu har det varit isigt och hårt. Jätte svårt att hålla igång nu... Men det blir ju så :/ Vet inte heller om jag ska åka på timrås tävling... Jävla vinter säger jag bara...  Längtar så fruktansvärt mycket till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0