Onsdag kväll



Hey!
Kom hem från dansen för ca 20 minuter sen. Gick bra idag faktiskt, dom nya stegen vi fick idag var svåra. Men det ska nog fixa sig! Nu hade jag tänkt att ta en dusch, hoppa i pyjamasen, och sedan lägga mig i sängen och läsa lite ur en bok jag lånade här om dagen. "det dina ögon ser" heter den... Imorgon har vi skidor igen efter hemkunskapen, fast då har vi i ladängen. Idag hade vi i gb, det var jätte härligt att åka! perfekt väder och allt. Så hoppas det blir lika roligt imorgon! :D Är det bara jag som längtar sjukt mycket till lovet? inga läxor, sovmorgon, osv... Ska försöka komma på lite roligare saker att blogga om till veckan! Vi hörs imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0