Tävlingsdansare!


Bild från dansuppvisning, längesedan.

Weeehååå!

Har varit på tävlingsdansuttagning från klockan 12:40 till 15:10..
Jag tror att det var närmåt 70 dansare som skulle söka, så det var gaaanska så trångt i danssalen. Vi började som vanligt att värma upp, stretcha osv. Sen gick vi igenom disco teknik. Såklart var det en jury som satt och kollade.. Först gick det skit dåligt för mig, jag hamna i otakt. Jag var så jävla nervös, haha. Men sen gick det lite bättre. Efter det fick vi lära oss dansen. Jag var hur okoncentrerad som helst, gjorde fel, fick ont i huvet, blev yr... Sen fick jag lite smått panik för att jag inte kunde dansen och jag var nummer 13... Hur fan ska det här gå tänkte jag... Jag var grupp nummer 2 som skulle in och dansa inför juryn. i gruppen var vi kanske 8 st...? jag vet inte riktigt. Men jag kunde fortfarande inte dansen helt. Äsch jag kör på täntke jag. 1 timme senare fick jag ett mail där det stog att jag kom med! :D Det trodde jag faktiskt inte, haha. Tackade ja till platsen! Glaaad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0