Valentine´s day

Glad alla ♥ dag allihopa!

Vad har ni gjort idag då? Jag har varit på skolan som vanligt. Vanliga lektioner, So och sedan matte. Efter Matten så åkte jag och mami till tandläkaren, missade då No. Faktiskt lite synd eftersom vi har prov på fredag. Iallfall när jag var klar hos tanläkaren var klockan kvart i tre, så jag hade en kvart kvar av skolan. Men kändes meningslöst att åka dit.. Hade nog ändå inte hunnit. Så istället åkte jag och mami ner till stan, köpte en macka och en as snygg bikini till mig! Har bad på torsdag på idrotten, jag behövde verkligen en ny! Tack så mycket mamma! Har tagit kort på den så bild kommer... Nu ska jag göra en varm kopp choklad och läsa lite ur en bok. Sen blir det plugg och stallet. Vet inte om jag ska rida idag, det typ stormar ute...? Men jag ska gå ut till stallet så vi får se. Ni får ha en fortsatt bra alla ♥ dag så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0