2011

Mitt 2011 har varit ett bra år, ett jätte bra år. Men inte det bästa jag har varit med om. Jag har haft mycket framgångar, men även motgångar. Men 2012 ska bli bäst. Jag ska ta vara på det här året, ha kul och leva livet!

 



Vi åkte till åre med klassen, as kul!



Lite längre fram mot våren vandrade alla 6:or till rödön, jobbigt.. inte så värst kul. Kajsa på bilden!




Vi hade skolavslutning.







Sommarlovet hade precis börjat, vi köpte jordgubbar, njöt, allmänt nice. Jag började fota mer och mer.




Jag fick min tandställning, inte speciellt kul det heller... Bilden åvan är samma dag som när jag fick den. Jag var ovan och kunde inte le.




2 sommar bilder som min syster fotade :)


Jag och Sandra åkte och kollade på storsjöcupen







Ludde och jag tävlade en hel del! För det mesta gick det jätte bra.



Jag fyllde 12!






Vi fortsatte att tävla och träna, vi blev också klubbmästare!

Sommarlovet gick mot sitt slut...




Vi hade en övernattning på skolan



100 dansare Dawes dansade på guldgalan inför E-type, jag var en av dom som var med.




Min familj,och familjen Olofsson åkte till stockholm, vi kollade på globen horse show, gick på stan och shoppade, kollade på bio, hur kul som helst!



Klubben hade en julshow då min grupp var med. Bild lånad av Sara!





Vi firade jul hemma, bästa julen!

En massa meeeeer saker har naturligtvis hänt år 2011. Jag har inte bilder från allt heller. Haha, ja ni förstår :) Ordningen av bilderna stämmer på ett ungefär, försökte göra så exakt som möjligt.

Kommentarer
Postat av: sandramarklund,

super fina bilder, såg även att jag var med :s

älskar dig!

2012-01-01 @ 21:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0