31 januari



Hej hej!
Har inte kunnat bloggat så mycket, har haft mycket i skolan och så.. Igår funkade inte internett heller. Ska bättra mig, pomise! Skolan var okej, fast dagen har gått seeegt. Började med att vi började åtta med so fram till lunch, vi såg på film, gjorde något papper osvosv. Klockan elva var det lunch, då gick jag till tandläkaren, hade tid då.. Dom kollade mest och fixade tandställningen, fick en ny tid om två månader... Vill bara ta bort tandställningen nu! Lunchade med mamma på stan när jag var klar där, då hade vi matte. Helt okej väll... Slutade den lektionen 20 i två, då hade vi idrott,fys. Också helt okej! :) Slutade klockan tre, gick ner till stan med mina "snälla" vänner som snömulade mig :( Hämd på er! Mamma hämtade mig nere på stan. När jag kom hem åt jag middag, tog en varm dusch. Nu sitter jag här med mys kläder och äter ett winebröd. Kom precis på att vi har engelska läxa tills imorgon. Vi ska typ skriva om en artist eller ett band, förslag på vilka jag kan ta? Måste gå ut till stallet snart också, sees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0