Dancing queen



Right now sitter jag och lyssnar på världeeeens bästa band, One direction ♥ Har slängt på mig idrotts kläderna och ska snart dra iväg på dansen. Först ska jag bara äta lite mat. Ludde får vila idag, red han igår direkt när jag kom hem. Runt halv åtta. Stannade även uppe igår och kollade vem som vann jerringpriset. Vinnaren blev Rolf, vilket jag tycker var jätte kul!! :D Han är bara för grym! Idag efter skolan följde jag med hem till Kajsa med Sandra. Vi åt nudlar och pratade, jag har alltid lika kul med er bruudar. Imorgon blir det GB med bästa också, känner på mig att det också kommer bli grymt. Har faktiskt inte åkt något slalom iår, hehe...

Kommentarer
Postat av: Malin ;P

Njaaaaaa, hur bledde det med the juklapps ?;p

2012-01-17 @ 18:14:30
URL: http://Malinochellys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0