Idag har jag...



...Ridit,städat, och pluggat!

typiskt söndagar... Jag har varit jätte trött idag, Hade kunnat legat och sovit hela dagen. Men det går ju inte... Dagen började iallafall med att jag klev upp som vanligt. Satte mig vid datorn en stund och gick sedan ut till stallet. Fixade allt och red ut en sväng. Det gick bra, han var lugn och fin. På hem vägen piggna han till som vanligt när det är hemåt. Det snöade enormt mycket och vi red i motvind...Ludde gick och små travade nästan hela tiden, blev lite smått irriterad på han. Men det gick ändå bra! Gick in, fikade och städade lite på mitt rum. Pluggade lite ... Nu sitter jag här och läser lite bloggar. Ska snart duscha, byta om till pyjamas, se på någon bra film. Imorgon är det skola som vanligt... Ni får ha en fortsatt skön söndag! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0