Fredag

Känslan att komma hem från en lång skoldag och sedan en lång eftermiddag på stan, Sätta upp håret i en slarvig knut, tvätta bort sminket och hoppa i myskläderna. Och det är fredag! ♥ Dagen har varit jätte rolig! Började med bild, jag fortsatte att rita på mig mapp, sen hade vi en kort rast, jag vet inte vad vi gjorde haha! men vi larva väll oss som vanligt, hehe. På språk lektionen tog Malin och några andra tjejer min kamera. Så jag har typ över 50 bilder och filmer på bara dom.... Jaja :D ska bli roligt att kolla igenom sen. Sista lektinerna hade vi Matte och No, vi gick mest igenom saker. Efter skolan gick jag Malin, Julia ner till stan. Vi tog samma buss, jag och M. Jag skulle till Moa, hemma hos henne hann vi inte göra så mycket, jag fikade 2 mackor och såg lite på tv.. Klockan halv fyra gick vi till stortorget. Inte alla men många dawes dansare träffades och gick till dawes. Där tränade vi på dansen, sen fick vi gå.. Då gick jag,Alma,Clara, och Evelina till donken... vi köpte en glass! Vi gick även runt lite på stan. Klockan sex gick vi tillbaka till torget. Hemligheten var att, inte alla men många dawesdansare skulle dansa till invigningen av vinterfestivalen.. Eller var det nu var. Så då gjorde vi det! Det var skit kul. Ingen visste ju att vi skulle dansa, det var ju en hemlighet. Det var därför jag inte har berättade någonting här på bloggen ;) Det var lite kyligt, men annars var allt roligt! Det kommer massor av bilder, men laddar upp dom här någon gång i helgen! nu ska jag fortsätta att äta upp mitt godis och se på någon bra film, ha det bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0