Fridaaaay

Heeej!
Igår var jag med Elin, klockan 3 frågade hon om jag kunde vara med hon. Men jag åkte till henne klockan 4. Vi pratade, såg på film, niice. Senare på kvällen klockan 9, ringde min mamma och frågade om skulle hämta mig, haha, då frågade jag om jag fick sova över hos Elin, det fick jag så då gjorde jag det :) Vi hade as roligt på kvällen. Vi gick och la oss... hmm 3 kanske. Vi vaknade hyffsat tidigt på morgonen, åt frukost och sedan gick vi ut. Och klockan 3 kom pappa och hämtade mig. Nu ska jag äta middag sen går jag ut till stallet! uppdaterar mer senare.

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: Nej inte borta än!!!!!!!!!

kramar

2012-01-06 @ 18:19:37
URL: http://photoartbyamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0