Gårdagen



Igår hann jag inte uppdatera något, var i sundsvall hela dagen som sagt. Vi hade en jätte bra dag! Det började med 2 timmar och 30 minuters bildresa, ungefär. När vi kom fram till sundsvall åt vi på Max, sen åkte vi på stadium och team sportia. Jag hade inte planera att köpa någonting där, men då hittade jag ett par jätte fina sport thights på team sportia för 549 :-  Så dom köpte vi. Sen åkte vi ner på Ikea, där handlade jag 2 svarta små kasetter, 1 svart stickad korg i fel storlek... annat förvaring, och en vit hylla. Jag är jätte nöjd! När vi var klara på ikea gick vi in på Birsta City, där fick jag en Pyjamas av pappa från Gina, Som jag har på mig nu faktiskt! 100 :- på rea, Enda paret som var kvar, som jag ville ha. I min storlek och allt! :D Tack pappa. Vi fikade, och åkte på Ica Maxi och köpte godis! hehe. Direkt när vi kom hem på kvällen satte jag och syster ihop hyllorna vi köpte, bilder kommer! Nu ska jag byta om, och göra lite vettigare saker, framförallt njuuuta av den sista dagen på lovet... Ha det bäst så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0