I Won't let you go



Spenderar den här fredagen hemma med min familj. Hade tänkt att gå på bio med Kajsa och Sandra, Men Kajsa skulle packa för hon åker till fjällen imorgon... Så jag tror det inte blir av. Skolan var helt okej idag, första lektionen hade vi bild. Vi målade och satt och prata. Sedan hade vi språk. Jag och Kajsa dampade på varandra som vanligt då... Haha. No sista lektionen... After the school gick jag ner till stan, mötte upp mami. Vi kollade på ett par täckbyxor till mig. Jag hittade ett par lila som jag jätte gjärna vill ha. Så vi ska nog köpa dom imorgon! :) Jag har faktiskt inga planer för helgen, förutom att jag ska rida då... Men jag hittar nog på någonting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0